1. Ana Sayfa
  2. Magazin

Berfin Gümüş kimdir? Instagramın güzel fenomeni hakkında merak edilenler

Berfin Gümüş kimdir? Instagramın güzel fenomeni hakkında merak edilenler
Berfin Gümüş kimdir?
+ - 0

Instagramın güzel fenomeni ile harika bir röportaj gerçekleştirdik. Berfin Gümüş kimdir? Berfin Gümüş kaç yaşında? Berfin Gümüş ile tanışmaya hazır mısınız? 1.72 boyundaki Instagram güzeli 25 yaşındadır. Berfin Gümüş’ü tanımak istiyorsanız, keyifli okumalar…

Berfin Gümüş kimdir? Kısaca tanıyalım…

Berfin Gümüş’e daha yakından tanıma fırsatını sizlere sunuyoruz. Yazımıza başlamadan önce Berfin Gümüş’e kısaca bir göz atalım.

  • Kilosu: 55
  • Boyu: 1.72
  • Yaşı: 25
  • Burç: Aslan
  • Nereli: İstanbul
  • Tuttuğu takım: Galatasaray

Eğer ki başlıklarımız sizde Berfin Gümüş hakkında bir merak uyandırdıysa, sizleri bekletmeden harika yazımızı okumaya davet edelim. Hazırsanız, keyifli okumalar dileriz.

Berfin Gümüş kimdir? Instagramın güzel fenomeni hakkında merak edilenler

Berfin Gümüş kaç yaşında?

Berfin Gümüş 25 yaşındadır.

Berfin Gümüş burcu

Berfin Gümüş Aslan burcudur.

Berfin Gümüş aslen nereli?

Berfin Gümüş aslen Mardinlidir.

Berfin Gümüş kilosu

Berfin Gümüş 55 kilodur.

Berfin Gümüş boyu

Berfin Gümüş 1.72 boyundadır.

Berfin Gümüş nerede oturuyor?

Berfin Gümüş Mersin de oturmaktadır.

Burcunuzun özelliklerini taşıdığınızı düşünüyor musunuz? Bize biraz hangi özelliklerini taşıdığınızdan söz eder misiniz?

Buram buram aslan burcuyum yaaa. Neredeyse tüm özelliklerini taşıyorum. Kontrol manyaklığı liderlik yönü birazcıkkk egosu ama çok değil 😀 Sevdiğim insanlara minnoş kediyim, sevmediklerime tısslarımm hiç affetmem. Çabuk parlayıp fevri oluşum da ve kararsızlığım da sevmediğim huylarım. İkizler yükselen sağolsunn.

Hangi takımı tutuyorsunuz?

Futbolla hiiiç alakam yok ama aslan olduğu için Galatasaray.

Kaç kardeşsiniz?

Bir tane kız kardeşim var.

Berfin Gümüş kimdir? Instagramın güzel fenomeni hakkında merak edilenler

Bize biraz eğitim hayatınızdan bahseder misiniz?

Birkaç okul bırakıp moda tasarım okudum en soon. Ama yine sınava girip birşeyler daha okumayı düşünüyorum hobi olarak sınava girerim 😀 Şu an çalışmıyorum ama.

Neden moda tasarım? Senin için bir sebebi var mı?

Tabiii küçüklüğümden beri ilgi alanımdı hep güzel kıyafetler. Hep dolabımı baştan aşağı döker güzel elbiserimi giyer değişik değişik kombinler öyle gezermişim. Tasarım ve yaratıcılık kısmı da en sevdiğim şey zaten. Yani moda olmasa da yine yaratıcılığımı kullanabileceğim bir bölüm isterdim. İngilizce işletmeye gittim mesela kıbrısta 3 hafta dayanabildim bıraktım okulu o yıl 😀

Moda tasarım okumak isteyenlere tavsiyelerin neler?

Biraz tutku gerektiren bir iş. Sevmeyince eziyete dönebiliyor. Tabi ki herkes sevdiği işi yapıyor değil ama moda tasarımı ilginiz olmadan dışardan göründüğü gibi veya sadece styling değil. Bir terzi olmak demek yani. O yüzden bundan emin değillerse sadece “Moda “ fikrini benimsedikleri için bu bölümü tercih etmesinler bencee 🙂

Moda tasarımın sence en olumsuz yanı nedir?

En olumsuz yanı kesinlikle iş imkanı ama şu an ülkemizde genel sorun bu zaten. Çoğu bölüm için iş bulmak çok zor. Yani mezun olup butik açanlar ben buna anlam veremiyorum mesela butik açmak için moda okumaya gerek yok. Ama iş imkanı bu kadar kısıtlı olunca insanlar tasarım riskine de giremiyor veya tanıdığı olmadığı için iş bulamıyor mecbur kalıyor. Yani malesef bi belirsizlik korku oluyor acaba iyi bir iş bulabilecek miyim veya kurabilecek miyim diye.

Berfin Gümüş kimdir? Instagramın güzel fenomeni hakkında merak edilenler

Yüzünüzde estetik var mı?

Burnum estetik.

Dövmeniz var mı? Dövmelerinizin bi anlamı var mı?

Dövmem çok var ya ama küçükken yaptırdıklarım sildiricem çoğunu 😀 Sırtımda kar taneleri var ismimin anlamı. Bileğimde ayfer yazıyor annemin adı. Parmağımda elmas var sembolik olarak beğendiğim için minik kalp var minimal dövme seviyorum diğerleri anlamsız .

Gelecek hedeflerinden bize biraz bahseder misin?

Güzel tasarımlar yapmak istiyorum. Daha büyük bir kitleye sahip olduğumda insanlar benim ürettiğim kıyafetleri severek giysinler istiyorum. Çok büyük hayalleri veya hırsı olan bi insan değilim. Parayla da çok işim yok açıkçası ama hayvanları çok seviyorum elimden geleni yapıyorum ama bence şu an yetersizim bu konuda. Büyük paralar kazanmak demek büyük yardımlar yapabilmem demek. Hedef olarak bunlar var bir de huzurlu bir hayat yani hayallerim mütevazi bence.

”İnsanlar … kitabını okusalardı hayatlarına farklı bir bakış açısı kazanırdı.” dediğin bir kitap var mı?

Kitap için Stefan Zweig Satranç çok sevmiştim okunmalı bence 🙂

”İnsanlar … filmini izleselerdi hayatlarına farklı bir bakış açısı kazanırdı.” dediğin bir film var mı?

Film de Otomatik Portakal öneririm  🙂

Bültenimize Katılın

Hemen ücretsiz üye olun ve yeni güncellemelerden haberdar olan ilk kişi olun.

Yazar Hakkında

İçerik editörü.

Yorum Yap